Güldüren seks açıklaması

Amerika’dan sonra ünü dünyaya yayılan ve bir süre Oprah Winfrey ile televizyon programı yapan doktor Mustafa Öz, şimdilerde kendi yaptığı programlarla da tüm dünyada konuşuluyor.  Mehmet Öz’ün babası Prof. Dr. Mustafa Öz, oğlunun bazı tavsiyelerine, Saba Tümer’in programında karşı tezler koydu.  Bunun üzerine Saba Tümer konuğuna “Sizin oğlan, seks konusunda biraz abartıyor mu?” sorusunu yöneltti. Mustafa Öz, oğlunun “Bu benim lafım değil baba” dediğini anlatarak “Ben eminim ki benim oğlum, Mehmet çok iyi bir çocuk. İsterse çok seksi biri olabilir. 500 tanesini arkada dizer birbirine ama Mehmet öyle bir çocuk değil” dedi.

Mustafa Öz, oğlunun sağlık için haftada 4 kez seks yapılması tavsiyesini pek olası bulmadığını söyledi ve “Yılda 365 gün var. Demek ki günde 2’ye yakın seks yapacaksın. Onu ben bile yapamam” dedi.  gulduren-seks-aciklamasi

Saba Tümer, konuğunun ‘bile’ sözüne takılarak gülmeye başlayınca Mustafa Öz, “Onu gençliğimde de yapamadım, ihtiyarlığımda da yapamadım, ben bile yapamam bunu. Hele hele evdeki teyzenle! Şimdi benim hanım artık benim teyzem oldu” diyerek hem Saba Tümer’i hem de ekran başındakileri çok

This entry was posted in aşk ve seks itiraflı and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

