hayalsesli hayal sesli site

 hayalsesli-hayal-sesli-site hayalsesli.net sohbet chat hayalsesli.com hayel sesli giriniz hayelsesli Helin Avşar, birbiriyle alakasız üç soruya verdiği cevapla dünya görüşünü, geleceğe dair hayallerini ve planlarını anlattı.

Çok geç olmadan yapmak istediğiniz en önemli şey ne? Neden?

– Çocukluktan beri en büyük hayalim dünya turuna çıkmak… Şu lüks gemilerle de olabilir bu gezi, fark etmez. Şimdiye kadar birçok yeri gezdim ama çöllere, köylere varana kadar her yeri görmek istiyorum.

Siyasete atılmayı düşünüyor musunuz? Neden?

– Şu anda kesinlikle hayır. Bana göre bu çok yorucu bir iş… Ayrıca ben çok fazla politik olabileceğimi düşünmüyorum.

Şu sıralar sizi en çok etkileyen olay nedir? Neden?

This entry was posted in sesli chat and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

