seslisohbettir.com

sesli sohbettir reklamcı cansu06 nıkıyle gelıp elsallamak deyıl reklam atmak reklam bole olur alsa reklam cezası

Ben yürürüm yine
Bir başka bedende

Bürünüp başka bir kimliğe
Bir bilinçsiz bilince
Bir şehrin kaldırımlarında
seslisohbettircom
Kim olduğumu bilmesem de
O başkası da hiç bilmese
İçindeki beni

Ben yürürüm yine
Bir başka bedende

Kadın parfümleri
Ve yeni çekilmiş
Kahve kokuları arasında
Farketmeden kimse beni

Ben yürürüm yine
Bir başka bedende

Seyreylerim yine bu alemi
Sağ yanımdan okşarken
Yanağımı, bir ılık akşam güneşi

 

Nizamettin Esen Haymanalı

This entry was posted in Sesli Sohbet. Bookmark the permalink.

One Response to seslisohbettir.com

  1. adalarım says:

    seslisohbettir sitesindeki tum dostları beklıyorum

Leave a Reply

