ZenginDost,net Zengin kizlar zengin bayanlar erkekler

ZengindostZenginDost.Com : Kameralı arkadaşlık sitesi, Arkadaş, Arkadaşlık, Bayan Arkadaş, Erkek Arkadaş, Zengin Arkadaş arama sitesidir böyle bir siteye hem erkek hemde kadın profilinde üye oldum.standard erkek ve tek arkadaş edinebildiğim site gayet.net inanın bunuda ararken bulmadım ona bile cillop gibi kızlar atlamış yakısıklılığına hayranım diye:)gerçekten ve cinsine genelde bayan profilleri kullanıyorlar, erkek üye agırlıklı site Genç kızlar yaşlı bir bay veya bayana takdim edildikleri zaman derhal ayağa kalkmak …. Gerek bayanlar gerekse erkekler kendi seviyesinde biriyle konuşurken eşleri ….. Fakir, ya da zengin dost ve akrabaları ziyarete giderken zengindostnet-zengin-kizlar-zengin-bayanlar-erkekler

This entry was posted in Arkadaslik and tagged . Bookmark the permalink.

11 Responses to ZenginDost,net Zengin kizlar zengin bayanlar erkekler

  1. maho says:

    Yorumunuzu Girin

  2. maho says:

    ben maho üye oldum bu.siteye olgun yaştayım benımle arkadaşlık etmek isteyenler.ems.lerini göderebilirler.olgun ba
    yanlar.sizden cevap bekliyom

  3. Kullanıcı Adı says:

    ben barış 35 yaşındayım bayan arkadaşları bakliyorum msn adresiniz kendinize iyi bakın by

  4. arexson says:

    zengin bayan arıyorum zengın koca arıyorum

  5. c_mon says:

    hayal 034 burdamısın

  6. kral71 says:

    şov yapan seksi bayanlar

  7. cent50cent says:

    MRB BEN İST ETİLERDEN OKAN AİLEM ALMANYADA YAŞIYOR BEN Almanyayı sevmediğim için trk geri döndüm gezmeyi eğlenmeyi çok seven biriyim ve hız tutkunuyum benimle ayak uyduracak cılgın kızları beklerim……………..

  8. byciks says:

    selam ben izmirdeyim benimle iletişim kurmak isteyen yazsın bayanlar

  9. slm yalçınyaş 23 kayseriliyim gezmeyi eglenmeyi sevenler arasın

  10. slmgecici hevesmi hakedilen nefesmi sizce önemli kızlar 053830235xx yalçın

  11. selam dul bayanlar arasın tanışalım

Leave a Reply

