sesligvz,net piçosu

sesligez,net şii lann kulagının arkasına deydımı piço senkımsın tanıt kendını istersen ben senı tanıtayım sen tam bır süt cocugusun )) senın deymedık yerın kalmamış kaşar olmusun artık ananada bacınada kufretseler duymuyorsun alıskanlıkolmus sen de cunkı sen piço olmusun artık sen yavru sana sonsoz sen piçusun sesligvz,net picosu sesligvznet-picosu

This entry was posted in SesliChat. Bookmark the permalink.

8 Responses to sesligvz,net piçosu

  1. _FAKIR_ says:

    varya hani bazıları dayak yemeden duramaz bu sesligvznet-picosu da küfür yemeden duramıyo herhalde:D ne cins insanlar var yaf:))

  2. _FAKIR_ says:

    küfürden hoşlanıyo herhalde :))

  3. pezo says:

    sesligvz.net senıngıbı pezolara sanalda yeryok picolar

  4. pezolar says:

    sesligvz.net gerçekten katılıyorm cok adı ınsanlar

  5. baba says:

    bacını tikim ana sayfana yazdın öyle böyle yaptın ben sadece seyrettim bir yarakım oldumu sen benim yarakımı ancak yersin yarakımın kılı olursun ben sadece sana bir blog actım ve annenin tamı gibi ortaya cıkmışşş eeee şimdi sıra bende günde 100 sayfa acacam bacını tike tike sitene user kazandıracam anladın şimdi bende hahaha ben senin bir pis site ismini ana sayfaam değil acıklamarda bile gezidrmem bebem ben adam tikerim sanlada seyret günde100 blog babanın show başlıyor senin show boş cıktı sen ancak 15 sayfada olursun ama benim 1 tane actım bacının amı gibi piyasada hahahahaha hemen giitp küfür ayakı sildiridn bacını siktim günde 100 tane seyret hahahahahaah bacının tamına ağaç tokum birde hava atıyor ben abab ben siker sen ancak evdeki kız kardeşini tikersin sesligvz.net sana kapak olsun mal puhahaha

  6. ses says:

    ya kardesş kufretmeyın ıyıdeyıl zaten deliyi kanlı bunun sesligvz.net

  7. geveze says:

    kardes bu sesligvz.net sahibi bukadarmı pit adam kufrediyorsunuz

  8. Eşkiya says:

    ha kardaş edin kufuru buna hakkediyor bunlar basın basın anasına bacısına basın x(

Leave a Reply

