özgürdünyam.com net org biz hakki

özgürdünyam site sahibi arzuluyuz sitesiyle neden cok ugrasıyorsun anlamıs deılım bak yanına kadar geldım ama benı ekleedın sen lınk cıktıkca cıkıyorsun derdınne anlat istersen bızde anlıyalım ozgurdunyam sitesi sahibive sahipleri arkadaşlık bazında sıze geldım özgürdünyam.com ozgurdunyamcom-net-org-biz-hakki

This entry was posted in Arkadaslik and tagged . Bookmark the permalink.

13 Responses to özgürdünyam.com net org biz hakki

  1. ogur says:

    özgurdunyam.com kendı kendısıyle ugrasıyor

  2. _FAKIR_ says:

    özgürdünyam sahipleri madem kendi kendinizle ugraşıyosunuz neden link atıyosunuz böylemi ugraşıyosunuz kendi kendinizle??????

  3. _FAKIR_ says:

    belli sizin neyle ugraştıgınız özgürdünyam sahiplerimi desem artık ne desem bilmiyorum:)

  4. azar says:

    ozgurdunyam ınsanları sız evet sız neyse sıteye gectım ban yedım nasıl sıte bu ya anlamadım ozgurdunyam sitesıymıs nasıl ozgurdunya anlamadım yasaklar dunyası galıba senkı bu gorevlıler ldukca userde kalmaz sende

  5. ozum says:

    ozgürdunyam sıte sahbı sen msnının ekle ben senın banele ekledım sende buraya ekle

  6. ozgur says:

    evt hak neyse o olsun siz gıtmısınız bırakın kendı dusunsun sızden gelmısıız ozgurdunya.com sitesıne

  7. vele says:

    zara özgürdünyam talti özgürdünya cok guzel sıtenız hayran kaldım

  8. HATAYLI says:

    nedemek kardesım ınsangıbı gelseydın anlamadım bız hayvanmıyız sitenize geldım mesaj bolumune msn adresmi ekledim sana yolenmıs 1 tane tr.tc domainı olmadıgı hala ıdda edıyorum varsa goster hemen kaldırım ve baskalarının sitesıne cıkmısın nıye siz baskalarının bekcısımızı bekcısıysenız ozaman sitemize yollanan lınklerede sahıp cık haksız yere edılen kufurlerede sahıp cıkarsınız umarım kendı sıtende yazmısın su lınkdıye ama ben lınk gormedim istersen ekle msn hatayli@arzuluyuz.net

  9. tysüz says:

    vaybe özgürdunyam hanı bızım sıtede kımse yoktu onun ıcınmı reklama gelıyorsunuz hahaha özgürdunyam reklama gelmeyın reklamaın kralını gorursunuz saygılar bızden ozgurdunyam.com puhahahaha sıtenızde kımseyok galıba reklama cıktıgınıza gore guluyorum sıze sadece

  10. pele says:

    kızlar sohbet edecem nerdesınız

  11. oli says:

    pele onunden ye kızlarıdamı bız bulalım sana ))

  12. deropa says:

    duello var galıba özgürdunyacom ile paylasamıyorsanız derdınızı benı bulun deropa@ ben aranızı yaparım seslilerde cok insanı barıstırdım

  13. HATAYLI diyorsun ki..
    nedemek kardesım ınsangıbı gelseydın anlamadım bız hayvanmıyız sitenize geldım mesaj bolumune msn adresmi ekledim sana yolenmıs 1 tane tr.tc domainı olmadıgı hala ıdda edıyorum varsa goster hemen kaldırım ve baskalarının sitesıne cıkmısın nıye siz baskalarının bekcısımızı bekcısıysenız ozaman sitemize yollanan lınklerede sahıp cık haksız yere edılen kufurlerede sahıp cıkarsınız umarım kendı sıtende yazmısın su lınkdıye ama ben lınk gormedim istersen ekle msn Bende sana şunu söylüyorum…
    Bu yazıyı yeni görüyorum. Ve şimdi msn adresinizi ekliyorum. Neden Dürüst Olmuyorsunuz. Bizim Sizinle ne gibi bir Problemimiz oldu da Şu ismi kendi isminize yönlendirdiniz. iddia ediyorum diyorsun. Buyur adres burda. Kaldırmanı istemiyorum ben. böyle birşey yapman hoş değildi. Ve tahmin ediyorum sana küfredenler de bu sebepten küfür etmişler. Ki kendi kişiliklerini ortaya koyuyorlar.
    Saygılarımlar… linkinizi kendi sitenize yonlendırdım özgürdünyam.com sitesınden özürdiliyoum HATAYLI

Leave a Reply

