Paralı sevgili istemiyorum

Şüşu Cafe’nin açılışına katılan Ebru Destan,para harcayan sevgili istemediğini söyledi. ebru destan fotografları ebrudestan videoları
Ebru Destan, eski menajeri Şengül Boybaş’ın Sarıyer’de hizmete soktuğu Şüşu Cafe’nin açılışına katıldı. Ünlü manken, çok yoğun çalıştığı için aşka vakit ayıramadığını söyleyerek: “Artık ben de bir sevgili istiyorum. Ama para harcayan, kapıma her gün gül döken insanları istemiyorum. Çünkü onlarla mutlu olamıyorum” dedi. parali-sevgili-istemiyorum

This entry was posted in arzuluyuz and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Paralı sevgili istemiyorum

  1. aysun says:

    aysun kayacı bedava sevgıli geziyor galıba bunların hepsı numara parasız sevgili ))) kımse yuzune bile bakma nerde parasız sevgilii bedava aşk bedava arkadaşlık hepsı yalan aşk sevgili bulma yolları parasız aşk

  2. derde says:

    Ünlü manken, çok yoğun çalıştığı için aşka vakit ayıramadığını söyleyerek: “Artık ben de bir sevgili istiyorum. Ama para harcayan, kapıma her gün gül döken paarlı kızlar arıyanlar sokak kizları bedava calısan kızlar

Leave a Reply

