seksi bilimiyen koca

seks ve kadınKadın mahkemede hakime dönüp, “Şu köşedeki sefil heriften boşanmak istiyorum efendim demiş.. Neden boşanmak istiyorsun diye sormuş hakim Seks nedir bilmiyor efendim diye cevaplamış kadın.. Kaç yıllık evlisiniz 14 yıldır efendim.. 14 yıldır seksi bilmediğini fark edememiş miydiniz Hayır geçen haftaya kadar fark edememiştim efendim..” demiş kadın, “Ta ki o yokken eve bir seyyar satıcı gelene kadar seksi-bilimiyen-koca

This entry was posted in arzuluyuz. Bookmark the permalink.

One Response to seksi bilimiyen koca

  1. mutlu says:

    Birlikte gülebilmek,eşli seks gezebilmek, mutlu olabilmek, şaşkınlıklar ve sevinçler yaşayabilmek için, en önemlisi de birbirinizi hep sevebilmek için bolca “zaman”ınız olmasını diliyorum? Elleriniz ve gözleriniz birbirinden hiç ayrılmasın! Mutluluklar .

Leave a Reply

