Speaky Chat Ban Kaldırma SpeakyChat Ban Açma

ATILAN BAN ÇEŞİDİ İKİ TANEDİR.

1: PANELDEN ATILAN BAN
2: ADMİN PANELİNDEN ATILAN BAN (speakyweb panelinden)

1. BAN ÇOK BASİTTİR MODEMİNİZİ RESETLEYİP ARDINDAN COİKELERİ SİLMENİZ YETERLİDİR.

2. BAN İSE İP DEĞİŞMEKLE MODEME RESET ATMAKLA COİKE SİLMEKLE ACILMAZ.

2. BANIN AÇMANIN TEK BİR YOLU VARDIR ODA FORMAT ATMAKTIR.

NEDEN FORMAT ? : ÇÜNKÜ ADMİN DEN YANİ (speakyweb panelinden) SPEAKYWEB İN KENDİ ADMİN PANELİNDEN ATILAN BAN İP BAN DEĞİLSE DİĞER BAN KOMUTLARI İSE BU BANLAMA İŞLEMİ DİREK HDD BANDIR HARDDİCK BAN YANİ BU O BAN KOMUTU HDD YE BİR ŞİFRE YOLLAR VE SİTEYE GİRÖEYE ÇALIŞTIĞINIZDA COİKE TARAMASINDA ADMİNİN HDD YE YOLLADIGI O ŞİFREYİ GÖRDÜĞÜNDE SİTEYE GİRİŞİ ENGELLER VE KARSINIZA CIKACAK RESİM İSE YOU DUR. BOŞUNA HEVES EDİPTE MODEM RESETLEYİP COİKE SİLECEZ İP DEĞİŞECEZ DİE BAN ACICAZ DİE UGRASMAYIN COK GİRMEK İSTERSENİZ O SİTEYE 45 DK NIZA KIYIP FORMAT ATICAKSINIZ. YOK UGRASAMAM O KADAR DERSEN O SITEYEDE GIRMIYIVER 

BEN KİMİM : GÜZEL SORU BEN 10 SENEDİR SANALDAYIM SESLİ SOHBET PANEL SATISI YAPIYORUM WEBMASTER İM 25 YASINDAYIM G.ANTEP YASIYORUM DAHA ONCEKI SİSTEMLERİ BİRCOK ARKADASIMIZ BİLİR VOİCEWEB4 BU SITEMDE BAN ACMAK GAG KALDIRMAK COCUK OYUNCAGIYDI AMA SPEAKYWEB IN CIKMASI ILE BU SORUNLARIN COZULMESI BASITLIKTEN COK ZORLUGA CIKTI.AMA SUANDA SPEAKYWEB INDE BIRCOK ACIGI BULUNDU

1: SİTEYE RENKLI RUMUZ ILE GIRME
2: SITEYE BASKA IKON SECENEGI ILE GIRME
3: SITEYE OPERATOR YETKISI ILE USER GORUNUMLU GIRME
4: CATIDAKI ( ODADA GORUNMEZ OLAN ) SAPKALILARI GORME
5: SUANDA USTUNDE CALISTIGIM BASKA BIR YONTEM ISE SİTEYE DİREK CATI GİRİSİ İLE CHATMASTER GİRMEK BUNU OPERATOR YETKISINLE BASARDIM FAKAT BU BENIM ICIN ISTEDIGIM DEIL BENIM ISTEDIGIM CHATMASTER GİRMEK VE UGRASLARIM DEVAM EDIYOR. TESEKKURLER IYI FORUMLAR speaky-chat-ban-kaldirma-speakychat-ban-acma

This entry was posted in canlı sohbet, görüntülü sohbet, sesli chat, sesli sohbet siteleri, Sesli Sohbet Yardım, seslichat siteleri, sohbet görüntülü cet. Bookmark the permalink.

3 Responses to Speaky Chat Ban Kaldırma SpeakyChat Ban Açma

  1. arkadaş hakkarim nette banlanmıştım format ettım erinmedim
    sonuş aynı gitmedi

  2. ABDULLAH says:

    B3ND3 HAKKARİM NETTE BANLANDIM 3 GÜNDÜR FORMAT ATTIM FAYDA ETMEDİ…

  3. levent says:

    size hakkarim için bi programı veririm ama ancak başka kullanıca adıyla girersiniz yani banlanan kullanıcı hariç

Leave a Reply

