Aytaç Durak'a suç duyurusu

CHP Adana Büyükşehir Belediye Başkan adayı Ümit Özgümüş, Sağlık Bakanlığının olumsuz raporuna karşın, Çatalan Barajı’nda şişeleme tesisi kurduğu iddiasıyla Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç Durak hakkında Cumhuriyet Savcılığı ile İçişleri Bakanlığına suç duyurusunda bulundu. sohbet

ADANA (A.A) – Özgümüş, yaptığı yazılı açıklamada, suç duyurusunda, Büyükşehir Belediye Başkanı Durak’ın, ”Görevi kötüye kullanmak ve kamuyu zarara uğratmak” suçundan cezalandırılmasını talep etti.

Özgümüş, ”1,5 milyon dolara mal olan tesisteki kamu zararının sesli Durak’ın şahsi mal varlığından tahsil edilmesini” istedi.çet

Açıklamada, 29 Mart yerel seçimleri öncesinde, Çatalan Barajı suyunun şişelenip ihraç edildiği yönünde gazetelerde haberler chat yer aldığı, bir süre sonra bunun doğru sesli olmadığı, Aytaç Durak’ın seçime yönelik propagandası olduğu ifade edildi. Ayrıca, Durak’ın, 28.11.2008 tarihinde Sağlık Bakanlığı tarafından Çatalan Barajı’ndan su alıp şişelenmesinin mümkün olmadığı bildirilen yazısına rağmen tesisi yaptırdığı belirtildi. ASKİ tarafından yapılan tesisin, İl Sağlık Müdürlüğü tarafından mühürlendiği de hatırlatıldı. aytac-duraka-suc-duyurusu

This entry was posted in Sesli Sohbet Yardım and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Aytaç Durak'a suç duyurusu

  1. @Dj_ToFiTa@ says:

    ARZULUYUZ.BİZ sitesi benim ailemdir ben 3 yıldır bu sitedeyim yaşım çok küçüktü geldigimde 16 yaşındaydım şuan 19 yaşıma gircem öyle günlerim olduki kopamadım bir türlü halen çok seviyorum site sahibine baba derim çünkü babam yerine koydum onu onu çok seviyorum @HaTaYLı@ baba ha bide ecem_66 ve SeKeR onlarda benim çok deger verdigim ablalarım ve ismini söyleyemedigim arkadaşlar k.bakmayın yer kalmadı ama inan hepinizin yeri ayrı CaNıM AiLeM ……

Leave a Reply

