sesliyürekler sesli yurekler

sesli tatvan dorukchat cetodalari supercet sohpetcet istanbulcet sohbetiniz anindasohbet enguzelsiteler dunyafm ekelebek cetciler Sabah uyandığında midesinde bir camlı yanmahisseti.Yanmanın nedeni akşam yedikleri değiluyanır uyanmaz bugün yapacaklarının
 aklına gelmesiydi.Bugün 2 yıldır götürmeye çalıştığı bir birlikteliği bitirecekdi.Aslında bunuyapmakda geç bilke kalmıştı.çet
‘Bitmeli dedi içinden’ Hergün bu tatsız uyanış bitmeli.Genç adam bunları düşünürken suratı şekilden şekile giriyordu.sohbet
Süratle giyinerek dışarı çıktı.Bugüne kadar hiç bekletmemişti onuşimdide bekletmemeliydi.
İstanbulsoğuk ve yağmurlu bir Nisan ayı yaşıyordu.Genç adam gök yüzüne bakarak iç geçirdi;
‘Bulutlar bizim yaşayacaklarımızı biliyoronlar bile ağlıyor halimize’…
BULUŞMA VAKTİ Artık Kadıköy iskelesindeydi.Birkaç dakikalık beklemeden sonra karşıdan kız arkadaşının geldiğini gördü.kamerali
Şimdi midesindeki ağrı dahada artmıştı.görüntülü
Beşiktaş’a geçtiler.Yolculuk sırasında hiç konuşmadılar.Genç kızsevgilisinin bu durgunlığuna anlam verememişti webcam
.Nereden bilecekdi bugünayrılık çanlarının çalacağını…
Beşiktaş’a geldiklerinde bir cafede oturdular.Genç kız anlamıştı sevgilisinin kendisine bişey söylemek istediğini.kiz arkadaş ara
Bana bir şey mi söylemek istiyorsun’diye sordu.Genç adamgölerini kaçırarak ‘Evet’ dedi.
Genç kız heyecanlanmiştıbirazda sinirlenerek’Söylesenene diye bekliyorsun’ dedi.
Genç adam içini çektikden sonra’Sence biz nereye kadar gideceğiz?’ diye sordu.Genç kız’
Bunu sorma gereğini niye duydun?’ diye yanıt verdi.Genç adam söze başladı…
‘Birkaç ay önce akşam 23.00 sana telefon açıp senim için yazdığım şiiri okumak istemiştim.Sen bana’ sohbetde
Sırasımı şimdi canım yaaişin gücün yokmu’ demiştin.Biliyormusun o an nkavt olan bir boksör gibi hissettim kendimi. chat edecek bayan arkadaş arıyorum
Özür dileyip telefonu kapatmıştım.Daha sonra benden bu şiiri hiç istememiştin.
Geçenlerde hasta olup yataklara düştüğümde arkadaşlarımla birlikte sende gelmişMeral’in ‘sen şanslısınsevgilin sana bakar’ bedava çet odaları
 sözüne ‘İşim yokda sanamı bakacağımannen baksın’demiştin.Hatırladın mı?
DUYGUSALLIĞI SEVMEM
Genç kız’Biliyorsun ben duygusallığı sevmiyorum.Hem hasta bakıcı gibi göründüğümü kimse söyleyemez’ sohbet odaları
 diye yanıtladı.Genç adam güldü ‘Evet canım haklısın.Zaten olmak istesende bu kalbi
 taşıdığın sürece hasta bakıcıhemşire falan olamazsın.’
Genç adam devam etti…’Bana şimdiye kadar kaç kere sabahın erken saatlerinde güzel
sözcüklerden oluşan bir mesaj cektin?Hiç…Hatta günün hiçbir saatine çekmedin.Duygusallığı
 sevmeyebilirsin.Ama sen seni seven insanlarıda mutlu etmeyi sevmiyorsun.
Halbuki ben senin tam tersine kendimden çok insanları mutlu etmeyi seviyorum.
Seni tanıdığımdan beri her sabahher akşamher gece yani seni andığım her saat
 tatlı bir mesajım vardı senin için biliyor musun?Seninle ben akla kara gibiyiz.Genç kız anlamıştı’ tanısmalı cet arkadaşlık ücretsiz site
Yani ne istiyorsun benden şair olmamımı?’
Genç adam tekrar gülümsedi içinden.Dün gece ayrılık karaının nekadar doğru olduğunu düşündü.  üye olmadan sohbete gir
‘Hayır’ dedi ‘Şair olmanı istemiyorum.Olamazsın da…Biz ayrılmalıyız.Ayrılsak ikimiz içinde en hayırlısı bu olacak.mekanı çet mekanları
Genç kız şaşırmıştı’Neden ama?Ben seni seviyorum.Seninde beni sevdiğini sanıyordum.
Genç adam iç çekerek’Hayıt canımsen beni sevdiğini zannediyorsun.Eğer beni sevseydin şimdi başka şeyler konuşurduk’ dedi. hemen sohbet
Genç kızın gözleri yaşarmıştı.Genç adam cebinden çıkarttığı mendili uzattıgen kız gözyaşlarını silerek  yabancı kizlarla sohbet çet
‘Sen bilirsinumarım beni bir başkası için bırakmıyosundur…’ dedi.
Genç adam’Nasıl böyle bişey düşünürsün senden başka kimse olmadı ve uzun zaman da olacağını sanmıyorum’ yanıtını verdi çet yapacam
.Genç adam ve genç kız iki sevgili olarak oturdukları bu masada artık iki yabancıydı.
Birkaç dadika sessizce oturdukdan sonraGenç kız ‘Tamam o zaman sana mutluluklar dilerim’
 diyerek elini uzattı.Genç kızın sesi ve eli titriyordu.Genç adam ‘İstersen arkadaş kalabiliriz’
 dedi.Birbirlerine son kez sarıldılar.
BEN DOĞRU YAPTIM Genç adam doğru yaptığına inanıyordu.Eve döndüğünde yürümekden bitap bir haldeydi.Odasına girdi.
Gece bitmek bilmiyordu.Sabah erken kalkıp işe gidecekdiuyumalıydı.Birkaç saat sonra uykuya dalmayı başardı.Sabah 7
de saatin ziline uyandı.Evden çıkacağı zaman cep telefonuna baktımesaj ve 10 cevapsız arama vardı.
Yorgun olduğu için duymamıştı telefonun sesini.Aramalar ve mesaj sevgilisindendi.Heyecanla mesajı açtışunlar yazıyodu
Sadece onları sevmeyi sevdim Hepsini onlarsız yaşadımda
Bir seni sensiz yaşayamıyorum Bu aşkı tek kalpte taşıyamıyuorum
Sana yemin güzel gözlüm bir tek seni sevdim Ve seni severek öleceğimelveda birtanem…
Genç adam şaşırmıştı.Onu tanıdığı günden beri ilk defa şiir alıyodu ve üstelik sabahın beşinde yazmıştı
.Heyecanla onu aradı telefonu yabancı bir ses açtı.Genç adam ‘ nalan’la görüşebilirmiyim?’
 dedi.Ama karşıdaki ağlıyordu hıçkıra hıçkıra hem de…Ben onun annesi yim yavrum kızım bu sabah intihar etti
.Gece sabaha kadar birilerini arayıp durdu.Sabah odasının ışığını sönmemiş görünce girdim.Yavrum kendini asmıştı
YIĞILIP KALDIGenç adam beyninden vurulmuşa döndü.Bir gün önceki miğde ağrısının iki katını çekiyordu şimdi.
Olduğu yere yığılıp kaldı…
Birkaç ay sonra iki doktor konuşuyordu hastanede.Doktorlar dan biri diğerine karşıdaki hastanın durumunu soruyordu.
Doktor yanıt verdi. Haaa o mu Üç ay öncegetirdiler.Kendisi yüzünden bir kız intihar etmiş.
O günden sonra cep telefonunu hiç elinden bırakmamış.Devamlı birşeyler yazıp birine yolluyor.yazılı sohbet
Geçenlerde merak ettim.Ouyurken gönderdiği numarayı aradım.Numara 3 ay önce iptal edilmiş.muhebbet
Gelen mesajlarda bir şiir var.Bu adam duygusalmı bilmem ama benim anladığım kadarıyla şiiri yazan çok duygusal biriymiş youtube izle

This entry was posted in aşk ve seks itiraflı, canlı sohbet, evlilik siteleri, Facebook, görüntülü sohbet, Goruntulu Chat, muhabbet siteleri, sesli chat, sesli muhabbet, Sesli Sohbet, sohbet görüntülü cet, unlu guzeller, unlulerin resimleri, youtube. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s