seslidetekiz

esiryurek esir yürek sehirsohbet sevgi yeli sevgiyeli sohbet ben benım sohbetim Anam doğurmuş ırgatta
Babam büyütmüş gurbette
Kalamadan doğduğum memlekette
Kalkıp Tokat’tan geldim

Yedi yaşımda sevdim bir yar
Mor menekşeler zülfünde diyar
Kal dediler, geçti kırk bahar
Kalamadan Tokat’tan geldim

Gelirken gözlerim hep ağladı
Kızıl Eniş yollarımı bağladı
Ayrılık acısı yüreğimi dağladı
Dağlayıp Tokat’tan geldim

Yol boyu hep baktım semaya
Dizilmişti bulutlar bir bir duaya
Soramadan bizim bilge kahyaya
Gizlice Tokat’tan geldim

This entry was posted in Sesli Sohbet and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to seslidetekiz

  1. dilber says:

    sohbet edecek arkadaş arıyorum kiz erkek fark etmez sohbet olsun

Leave a Reply

