sesli urfa sohbet urfa çet urfa chat odaları urfalılar sitesi

urfasesli şanlı urfa sohbet odalaları urfalılarla çet sohbet urfa tarihi yerleri urfali kizlarla tanısma urfalı bayanlarla  chat yap urfadan arkadaş arıyorum prochat.gen.tr gulask sohbetederiz sohbetex gulamin iyiturk cet chat urfa evlilik siteleri urfada ev arkadaşı arıyorum urfa muhabbet siteleri  urfalilar sohbet sitesi urfalıların sitesi URFA DA YÜZÜM GÜLER urfanın sesi

Sıcaktır güneş gibi
Sarar canı eş gibi
Urfa da büyük küçük
Yaşarız kardeş gibi

Urfa benim erdemim
Taşı toprağı demim
Dünyada cennet varsa
O’da Urfa dır derim

Özüme vurur şanı
İçimde var nişanı
Urfa öğle bir yer ki
Vazgeçmez alışanı

Sazdır cümbuştur derken
Dil coşar söz ederken
Sıra gecelerinde
Şafağa derler erken

Urfa benim sevgilim
Urfa da her yer kilim
Yalanım varsa şayet
Olayım dilim dilim

This entry was posted in bayan arkadas bul, canlı sohbet, evlilik siteleri, islami Sohbet, muhabbet siteleri, sesli chat, Sesli Sohbet and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to sesli urfa sohbet urfa çet urfa chat odaları urfalılar sitesi

  1. mahide says:

    arkadaş olmak istiyorum

  2. mustafa says:

    sevgiyle yola cıktım yüreketen bayan arkadaş arıyom izmirden sevgiler

  3. EKŞINIM says:

    MAHİDE BENDE SENİNLE ARKADAŞ OLMAK İSTİYORUM İSTERSEN ARKADAŞIN, YOLDAŞIN, SIRDAŞIN, CAN DOSTUN OLURUM

  4. MUSTAFA says:

    BEN MUSTAFA ŞANLIURFALIYIM ASLEN BURALIYIM BURDA OTURUYORUM 23 YAŞINDAYIM 177 CM BOYUM KİLOM 60 ACIYI SEVEN TATLI BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM 05414270541 ÇAĞRI YETERLİ OLUR RUMUZ AŞKSURGUNU

  5. BERKAY says:

    slm ben berkay benimle tanışmak isteyen bayanlara seseleniyom

Leave a Reply

