yüzyüze sohbet görüntülü kizlarla sıcak sohbet sıcak çet

 sesli ana sesli baba sohbet baba sesli Göle girdim su sıcak babasesli
Can evime hançer vurdu Ciğerimi söktü gurbet… İçime hüzün oturdu
Gönle kezzap döktü gurbet Duman duman çöktü gurbet…
Uzaktalar ana baba Yaban oldu dost akraba Ne yapsam n’etsem acâba
Sıktı gurbet sıktı gurbet Duman duman çöktü gurbet…
Umudum hayâlim söndü Bayrağım yarıya indi Yolumuz gurbete döndü
Aktı gurbet aktı gurbet Duman duman çöktü gurbet… Kalbim sıcak,gir diyorum Ne var sıcaktan korkacak? Dokundum tenine Sen sıcaksın,nefesin sıcak Yalnızlıktan üşüyorum Sevgindir beni ısıtacak…

This entry was posted in evlilik siteleri, görüntülü sohbet, islami evlilik, izle, muhabbet siteleri, okey tavla batak oyna, sesli chat, sesli muhabbet, Sesli Sohbet, sesli sohbet siteleri, sohbet görüntülü cet and tagged , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to yüzyüze sohbet görüntülü kizlarla sıcak sohbet sıcak çet

  1. servet1 says:

    dilaver sesli sohbet odaları hakiki sohbet gerçek ilişki arıyorum kizlar sohbetedecem evlenmek amaclı sohbet edebileceyım kizlar bayanlar

  2. mcorkun says:

    tüm kızlar sizi bakliyorum hadii

  3. gırantbay says:

    cok ıslıyım adım altın cocuk

  4. yuz says:

    Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı…
    Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim

  5. admin says:

    Sesli Sohbet,Sesli Chat,Kamerali Sohbet,Görüntülü Chat,SesliSohbet,SesliChat, … KızLarla Çet,KızlarLa sohpet Ve Partner Edinmek İçin en İDeal YerDesiniz

  6. fırat says:

    bn sizin memelerinizi görmek istiyorum cnm

Leave a Reply

