bedava sohbet odaları

chat, sohbet, kizlarla sohbet, sohbet odalari, bedava sohbet, bayan arkadas, kizlarla sohbet, bayan arkadas,cet. yasamisim bosuna yillarca sensiz
gel her gun, gel her gece
gir koynuma, saril bana sessiz
varligin mutluluktur bana essiz
bilki ben seninle mutlu olurum

seninle yasadim binlerce guzellik
sen hayatin anlamisin
sen benim icin en buyuk ozellik
bilki ben seninle mutlu olurum

gecsede sensiz birer birer gunler
bilki bu yurek seni hep ozler
adanmis sana bir omur
verilmis sana hayata dair sozler
bilki bu yurek seni hep ozler

adini aninca kalbim hizli carpar
bilirmisin bu yurek sensiz ne yapar
sevgim okyanus gonlune akar
bilki bu yurek seni hep ozler

This entry was posted in sohbet görüntülü cet and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to bedava sohbet odaları

  1. serdara says:

    bedava sohbet muhabbet ortamlari

Leave a Reply

