Yağmur Bizi İzliyor Sevgilim Yalnızca Biz

şiir deryası kalp kalbe

Anılarını Yerlerden Toplayanlar Derneği’nden dönüyorum
bir yanıp bir sönüyorum
yağmur bizi izliyor sevgilim, yalnızca biz
yalnızca biz geçmişi yaktık, yalnızca biz
bir şemsiyeye çarpıp batan bir teknedeydik, eğildik
eğildik ve iplerimizi çözdük sohbetler
sonsuz ipli uçurtma senliğine dönüştü birlikteliğimiz
yağmur bizi izliyor sevgilim, yalnızca biz web
ağzımız sürükleyip götürüyor çalar saatleri
en tehlikeli odalarındayız otellerin camlı

Anılarını Yerlerden Toplayanlar Derneği’nden dönüyorum
bir yanıp bir sönüyorum sohbet
yağmur bizi izliyor sevgilim, yalnızca biz canlı
yalnızca biz bayrakları yaktık, yalnızca biz
gözyaşı şişelerine çarpıp kırılan bir ülkedeydik, sevdik
sevildik ve kire pasa direndik chat
yeniden sevdalanıyorum sana bunca kaçak günlerden sonra
yağmur bizi izliyor sevgilim  çet
bir bardak yeryüzünde yeniden fırtına

This entry was posted in aşk şiirleri, canlı sohbet, sesli chat, Sesli Sohbet, youtube and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

