güzel sözler encok okunan 100 yeni aşk siir,leri sevgili ler

BÖYLE SEVDİM İŞTE    yüregimde bir sen var   BIRAKMA BENİ…    bırakma ellerimi    liseli kız    GÜLÜM SÖZÜMÜZÜ TUTTUK BE…bizi ancak ölüm ayırdı yine    benim hiç sevenim olmamış gibi
   işte onlar gözyaşlarım    ayrılığa sözüm var unutmuycam seni…    benden sana askının hatırası    alıntıdır ben yazmadım :D    nurten aydan aykiz
   CANIMSIN  BELKİ O ZAMAN UNUTURUM SENİ    Iki Kelimeyle Seni Seviyorum    SENİ ÇOOK SEWİYORUMM BAHAR    SEVGİNİN GÜCÜ
   özledimmmm    Sen yokken_SEN YOKKEN   seni seviyorum   Seni Seviyorum   3 kelime aşk özlem sesli özlem
   seni canımdan bile çok seviyorum    AŞKIM    BÖYLE SEVDİM İŞTE    SENİ SEVİYORUM,NEDEN Mİ   sana yakin olmak isterdim
   yine aklımdasın    ben sen olmşummmmmmmmmm   sen sadece sen    BİTİRDİM ARTIK SENİ    AŞIĞIM SANA    korkusuz aşk
   Hayatımın anlamı    canım yanıyor    SENİ ÖZLEMEK    seni seviyorum    sevdim…    hayal gözlüm    birtanem
   ayrılık mektubu    her$ey sensin   ÇOK SEVMİŞTİMM   AşKımA   YERİNE SEVEMEDİĞİMSİN    SeBeBi SeNsİN    Aşk ve Sevgi
   GÖZLERİN GÖZLERİME DEĞİNCE..    YOKLUGUN    SENİ ÖZLEDİM AŞKIM   seni özledim …    bitanem e    aşık oldum ben sana    SENİ ÖÜMÜNE SEVİYORUM
   seni seviyorum  SENİ ÇOOKK SEVİYORUM AŞKIMM   SEVİYOR MUSUN BENİ?    BEN SANA AŞIĞIM    AŞKIMIZ SIR KALSIN
   SEN VE BEN   sen birtanemsin….   AŞKIMA——>>>>    gözlerinden gözlerime    benim canımsın    ilanı ask
   canımıniçi    SENSİZLİK ÇOK ACI    HaTıRLa O ZaMaN BeNi    özledim    herşey sen    iki kelime    SEVDİM SENİ  sesli aşıklar sesli aşk şiirleri videolu aşk şiirleri izle youtube,de
   sana söz    seninleyim   SENİ SEVİYORUM   Sen Benim…    ben hiç şiir yazmadım
  seviyorum seni ben   seni çok seviyorum    yalnız seni sevdim    AŞK ŞİİRİ    bilmiyorsun    hayatımın ilk ve son aşkına:ertan’a
   SeNi SeViYoRuM!!!    Kalbinde…    MUTLULUK MASALI    hayal gözlüm    SEVİYORUM SENİ
   Esrarengiz sevdigim!   seviyorum    HAYAT BU MU?    ölmek    seni seviyorum    askım    NE YAPMAYA ÇALIŞIYORUZ    aşkım için
   aşkıma    aşkımaa    ANDIM OLSUN    SENSİZ

This entry was posted in aşk ve seks itiraflı, aşk şiirleri, canlı sohbet, izle, partner, Sanalda Ask, seks hayat, sesli muhabbet, sesli sohbet siteleri, seslichat siteleri, Seviyeli Sesli Sohbet, sohbet görüntülü cet, unlu guzeller, youtube. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

