Netlog net log netlog sohbet odaları netlog cet çet

Giriş yap Netlog’da Kayıtlar Arkadaşlar Şimdi üye ol MesajlarVideolarNetlog Tam site Düzenle Netlog hesabı aç Netlog’da üyeler netlog sohbet odaları netlog cet çet  netlog arkadas netlg arkadaslık muhabbet sohpet netlog-net-log-netlog-sohbet-odalari-netlog-cet-cet

This entry was posted in aşk ve seks itiraflı, aşk şiirleri, Burclar, canlı sohbet, Kamerali Chat, kameralı sohbet, komik msn sözleri, kuzey kıbrıs, Magazin, netlog, partner, seks hayat, youtube and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Netlog net log netlog sohbet odaları netlog cet çet

  1. dunya says:

    ben kendi dunyamda gezen insanım
    Ben her zaman içime kapandım, o dışa vurdu duygularını. Ben annem-babam her kavga ettiğinde suskunlaşırdım, o ağlar, tepinir, tepki verirdi. Ergenliğe girerken ben ebeveyn-ergen çatışmasında meseleler uzamasın, daha az yara alayım diye susar tartışmaları uzatmazdım, o hakkını savunur, sorgular, darbe de alsa asileşirdi. Ben aşık olduğum insan beni seçmedi diye kahroldum, o yeni yollarda şansını denedi. Ben beni seven birini bulmanın şaşkınlığıyla evlilği seçtim o üniversite sınavına hazırlanmayı. Ben çocuk doğurdum, o üniversite okudu. Ben şimdi hayatımla ilgili belirsizliklerin ve psikolojik problemlerin içindeyim, o mezuniyet balosu için elbise beğeniyor. Ne olur biri bana ilk evlatların hayata karşı daha pasif oldukları tezini doğrulasın, yoksa ben problemin kendimde olduğunu kabullenip delirme moduna gireceğim.

Leave a Reply

